Internet

  • Sponsorowane artykuły reklamowe

    Artykuł publikowany na nowej podstronie (stworzonej dla niego) może mieć włączone lub wyłączone komentarze w zależności od życzenia reklamodawcy.

  • Współpraca to win-win

    Dystrybutorzy materiałów zaoptrzeniowych skupieni są na sprzedaży. Ścigają się w zaoferowaniu najniższej ceny, która niby ma zbawić zakład. Dystrybutor za wszelką cenę dokonuje sprzedaży a nabywca czyli zakład ma złudzenie, że zrobił dobry interes. Dystrybuor ma satysfakcję, że zarobił mniej ale przynajmniej nie dał zarobić innym "jak pies ogrodnika". Firma zaoszczędzi w skali miesięca 20-50 zł, które nie mają żadnego przełożenia na jego funkcjonowanie.

  • Jak dbać o psa?

    Higiena to nie tylko kąpiel, ale szczotkowanie, regularne sprawdzanie uszu, codzienny ruch, który zapewni zwierzakowi dobrą sylwetkę i zdrowie. Używajmy do kąpieli odpowiednich preparatów. Kosmetyki dla psów dostaniemy w każdym sklepie zoologicznym, można je również zamówić online lub kupić bezpośrednio u weterynarza.

  • Analiza marketingowa dystrybucji

    Zrobienie takiej analizy jest chyba zdecydowanie mniejszym kosztem niż "testowanie w boju" i na bieżąco wymyślanie działań.

Script logo